Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet (ERF) jedina je visokoškolska ustanova u Republici Hrvatskoj u kojoj se obrazuju edukacijski-rehabilitatori, logopedi i socijalni pedagozi.
Tim ERF-a razvija i evaluira metode poticanja komunikacije i učenja kod osoba sa složenim komunikacijskim potrebama. ERF je 2015. godine dobio priznanje Republike Hrvatske za promicanje inkluzije i ljudskih prava senzibiliziranjem javnosti za položaj, potrebe i prava marginaliziranih skupina u hrvatskom društvu.
Doc. dr. sc. Jasmina Ivšac Pavliša
Jasmina Ivšac Pavliša rođena je 1977. godine u Zagrebu. Završila je studij logopedije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu (2001). Iste godine počinje raditi kao znanstveni novak na Odsjeku za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta. Od 2013. godine na istome Odsjeku nastavlja raditi kao docent. Njezin interesi vezani su uz rano prepoznavanje odstupanja u komunikaciji i jezičnome razvoju, metode poticanja te razvoj i implementaciju potpomognute komunikacije.
Izvodi nastavu na dodiplomskom i diplomskom studiju logopedije iz predmeta usmjerenih na poremećaje socijalne komunikacije i potpomognutu komunikaciju. Trenutno je voditeljica poslijediplomskog specijalističkog studija Rana intervencija u edukacijskoj rehabilitaciji. Aktivno sudjeluje u kliničkome radu u Centru za rehabilitaciju kojeg je vodila u četverogodišnjem razdoblju (www.centar.erf.unizg.hr). Stručni rad obavlja u Kabinetu za ranu komunikaciju istoga Centra. Aktivno je pridonijela provedbi nekoliko multidisciplinarnih projekata (primjerice, projekti ICT-AAC i Usklađivanje roditeljstva i poslovnog života putem multidisciplinarnih socijalnih usluga-MULTI-SKLAD).
Doc. dr. sc. Sanja Šimleša
Sanja Šimleša rođena je 1980. godine u Splitu. Diplomirala je psihologiju 2004. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Doktorirala je 2013. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u polju psihologije. Od 2008. godine zaposlena je na Odsjeku za logopediju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u svojstvu asistenta, a od 2015. godine birana je u znanstveno-nastavno zvanje docenta. Znanstveni i stručni interesi su joj kognitivni i komunikacijski razvoj djece te dječja psihopatologija. Znanstveno se usavršavala na većem broju američkih sveučilišta; Yale University, University of California, University of Washington. 2013. godine stekla je licencu za znanstvenu i stručnu primjenu instrumenta za procjenu poremećaja iz autističnog spektra (ADOS) te je jedna od dvije osobe koja u Hrvatskoj ima navedenu licencu. Izvodi nastavu na dodiplomskom i diplomskog studiju logopedije koja je usmjerena na područje razvojne psihologije i statistike u društvenim istraživanjima, te na studiju psihologije Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kao i na specijalističkom studiju Rana intervencija u edukacijskoj rehabilitaciji te na pet doktorskih studija. Trenutačno je suradnica na tri znanstvena projekta, na tri stručna projekta te je voditeljica jednog stručnog projekta.
Doc. dr. sc. Maja Cepanec
Maja Cepanec rođena je 1980. godine u Zagrebu. Diplomirala je logopediju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u ožujku 2003. godine. U travnju 2009. godine doktorirala je u interdisciplinarnom području, znanstvenom polju kognitivnih znanosti. Od svibnja 2003. do danas zaposlena je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu.
Cjelokupni znanstveni rad i znanstveni interesi usmjereni su na rani razvoj komunikacije i jezika u djece predškolske dobi, kao i neurobiološke osnove razvojnih promjena. Znanstveno se usavršavala na Sveučilištima Yale, California i Washington (2011. i 2012. godina). Bila je stipendirana polaznica 5 međunarodnih ljetnih škola iz područja neuroznanosti (2004.-2010.).
Stručni rad obavlja u okviru Kabineta za ranu komunikaciju Centra za rehabilitaciju ERF-a gdje od 2003. godine kontinuirano sudjeluje u timskoj procjeni djece predškolske dobi. U stručnom radu ponajviše je usmjerena na ranu dijagnostiku poremećaja iz spektra autizma.
Katarina Škorvaga
Katarina Škorvaga rođena je 1984. godine u Požegi. 2009. godine završila je studij na Edukacijsko - rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu: studijski smjer Rehabilitacija. Od 2005. do 2009. godine radi kao moderator na znanstvenom projektu ""EKO-HOL rekreativni i suportivno terapijski program"" pri Edukacijsko - rehabilitacijskom fakultetu. Od 2010. do 2012. godine radi: u Srednjoj školi- Centru za odgoj i obrazovanje Zagorska - Zagreb, u Udruzi za autizam Zagreb, u Osnovnoj školi J.J. Strossmayera - Zagreb te u Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava. 2012. godine zapošljava se u Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava, a od 2015. radi kao terapeut senzorne integracije u istoj ustanovi. 2014. godine pri Ademiji za razvojnu rehabilitaciju završava Senzorno integracijska pedagogiju. 2015. završava edukaciju iz područja psihoterapije te stječe zvanje logoterapeuta. Od 2012. dio je Tima za nadomjesnu i potpomognutu komunikaciju Centra za odgoj i obrazovanje Dubrava. Radi na pružanju opservacijsko – dijagnostičkih, terapijskih te edukacijsko – savjetodavnih usluga za korisnike, njihove obitelji
i ostale dionike njihovih života kao i stručnjacima iz drugih ustanova te studentima. Uže područje interesa su joj dijagnostika i rehabilitacija osoba – korisnika AT-AAC.
Ružica Magušić
Ružica Magušić rođena je 1981. godine u Našicama. 2008. godine
diplomirala je logopediju na Edukacijsko – rehabilitacijskom
fakultetu u Zagrebu. Do 2010. godine radila je na rehabilitaciji slušanja
i govora djece s oštećenjima sluha u Dnevnom centru za rehabilitaciju
Slava Raškaj u Rijeci.
Krajem 2010. godine počinje raditi u Centru za odgoj i obrazovanje Dubrava
gdje počinje raditi s korisnicima na usvajanju potpomognute komunikacije (PK) te razvoju PK u Republici Hrvatskoj.
2011. i 2012. godine kroz EU projekt Snail Speed educira se u području PK u
Centru CIRIUS Kamnik u Sloveniji.
Inicira otvaranje PK kabineta u COO Dubrava koji je otvoren i za pružanje
usluga u zajednici 2015. Radi na pružanju opservacijsko – dijagnostičkih,
terapijskih te edukacijsko –savjetodavnih usluga za korisnike, njihove obitelji
i ostale dionike njihovih života kao i stručnjake iz drugih ustanova koje pružaju
usluge rehabilitacije, odgoja, obrazovanja, zdravstvene skrbi i rada s
korisnicima PK te studentima. Uže područje interesa
su joj dijagnostika i rehabilitacija osoba – korisnika Eyegaze tehnologije i
razvoj softwareskih riješenja koja zadovoljavaju specifičnosti
hrvatskog jezika.
Surađuje sa AT i AAC stručnjacima iz Hrvatske, Amerike, Švedske,
UK i drugih zemalja. Članica je ISAAC organizacije.
Maja Peretić
Maja Peretić rođena je 1981. godine u Zagrebu. Diplomirala je logopediju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu 2005. godine. Odmah zatim zaposlila se u Centru za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta kao stručni suradnik logoped. Sudjelovala je na brojnim stručnim projektima. Područja logopedije za koja pokazuje poseban interes su predvještine čitanja i pisanja te teškoće čitanja i pisanja u školskoj dobi. Članica je Hrvatskog logopedskog društva i Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu.
Klara Popčević
Klara Popčević rođena je 1989. godine u Kutini. Diplomirala je logopediju na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u ožujku 2014. godine. Odmah zatim zaposlila se u Centru za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta na projektu „Logopedska podrška Grada Zagreba i Centra za rehabilitaciju Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta djeci rane dobi i njihovim obiteljima“, a nakon toga na projektu "Usklađivanje roditeljstva i poslovnog života putem multidisciplinarnih socijalnih usluga" (MULTI-SKLAD). Područja logopedije za koja pokazuje poseban interes su poremećaji komunikacije i jezika djece rane dobi te primjena potpomognute komunikacije. Članica je Hrvatskog logopedskog društva i Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu.
Ana-Marija Bohaček
Ana-Marija Bohaček rođena je 1983. godine u Zagrebu. Diplomirala je 2006. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, smjer Edukacijska-rehabilitacija. Godine 2017. završava specijalistički studij rane intervencije u djetinjstvu. Od 2007. godine radi kao stručna suradnica u Nastavno-kliničkom centru Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, a od 2018. kao asistentica na istom fakultetu. Djeluje u području rane intervencije u djetinjstvu, a njezini su interesi vezani uz proučavanje obilježja interakcije između djece rane dobi i roditelja, metoda poticanja djece rane dobi s teškoćama u razvoju, te je usmjerena na razvoj roditeljskih programa. Sudjeluje u projektima vezanima za promicanje obitelji usmjerenog pristupa i potpomognute komunikacije u ranoj intervenciji. Redovito izlaže na domaćim i međunarodnim kongresima vezanima uz ranu intervenciju te je voditeljica desetak edukativnih grupa roditelja i djece s teškoćama socijalne komunikacije. Članica je Upravnog odbora Hrvatske udruge za ranu intervenciju u djetinjstvu (HURID).